• Arama Kutusu:

  • NOTICE Notice: This is an old thread. It was started 1521 days ago, there may be recent replies. Consider making a new thread before posting.
    Page 1 of 3 1 2 3 LastLast
    Results 1 to 10 of 23

    Thread: Harici Harddisk'i Fat32 Yapmada sorun yaşayanlar !!!

    1. #1
      Scofield's Avatar
      @Tag

      Harici Harddisk'i Fat32 Yapmada sorun yaşayanlar !!!

      Hdd'i fat32'ye çevirirken sorun yaşayanlar için rehber hazırladım anlatım tamamen bana aittir



















      Programı burdan indirebilirsiniz: [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. ]

      Dikkat: Yaptığınız herşeyden siz sorumlusunuz
      Last edited by Scofield; 02-07-2012 at 00:44.

      [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. ]

    2. SORUNLAR !

      1. Teşekkür butonu nerede ?

      2. Teşekkür ettiğim halde linkler görünmüyor ?

      3. Bazı linklerden oyun vb. şeyler indiremiyorum.Nedeni nedir ?

      ÇÖZÜMLER :)

      1. Mesajın sol alt köşesinde yer alan ve göze çarpan bir butondur.

      2. Sayfayı yenileyin veya başka tarayıcı üzerinden tekrar deneyin.

      3. PC üzerinden DNS ayarlarını otomatik yapıp indirmeyi deneyin.

      LÜTFEN DİKKAT !

      Sitemizde yaşanan sorunlara karşın, çözüm yolları gösterilmiştir.Buna rağmen sorun yaşıyorsanız,sorun sadece sizdedir.Atladığınız bir adım olduğunu varsayarak işlemleri tekrar gözden geçirin.Bununla beraber üst üste mesaj yazmayın.En önemlisi argo,küfür ve diğer hakaret içeren mesajları yazmaktan kaçının.Forumdan süresiz olarak banlanırsınız. Herkese iyi forumlar dileriz.

      The Following 10 Users Say Thank You to Scofield For This Useful Post:

      alparslan321 (16-05-2015), bukos (25-07-2012), ellami (02-11-2012), kadirbey (20-06-2015), losqonquesta (02-03-2015), muratbaba (23-09-2013), ozgun185 (15-11-2014), Shn istanbul (02-07-2012), tugaytutalay (04-12-2013), yakut (11-07-2012)

    3. Tüm forumdan rastgele konular:

      • » Hoş geldin nedrer95
      • » Hoş geldin 725
      • » Hoş geldin tahataha
      • » Hoş geldin bar42
      • » Hoş geldin usakaci
      • » Hoş geldin gaske
      • » Hoş geldin engin389
      • » Hoş geldin firari21
      • » WindowS 7 Ultimate SP1 Original...
      • » Hoş geldin Imceq10
      • » Hoş geldin rdvsrb
      • » Hoş geldin rooters
      • » Hoş geldin bilalium
      • » Vmware Vcenter Server v5.5.0 Build...
      • » Hoş geldin emre3733

      Aynı kategoriden rastgele konular:

      • » Ban kaldirmaya yardimci [ben...
      • » [PS3]Orjinal Disk Olmadan Çalışan...
      • » bu hard disk ps3 e olurmu lütfen cevap...
      • » Ps3 'e oyun yÜkleme
      • » Tekken 6 Hata Mesajı
      • » pes 2014 gol atma yavaslama sorunu
      • » PS3 Slim 320gb hakkında?
      • » Tema!!!
      • » multiman zaten yüklü oyun atmak...
      • » Oyunları çalıştırırken siyah ekran mı...
      • » PS3 Dahili hard diskten harici hard...
      • » Assassins Creed 2 Deluxe Edition Yardım
      • » HDD ile ilgili sorum var yardım lütfen
      • » ps3 alıcam yardım
      • » PS3 Recovery Menü ve Özellikleri
    4. #2
      Durum
      Çevrimdışı Offline
      ★ Shn istanbul ★
      Shn istanbul's Avatar
      @Tag

      Güzel paylaşım , teşekkürler yapamayanlara gerçekten yardmcı olacaktır.
      [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. ]

      [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. ][/B][/SIZE][/COLOR]

      [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. ]

      Wİİ SOFT MOD-XBOX 360 RGH -JTAG-PS3 DOWNGRADE-PSP OYUNLARI VE TAMİRLERİ


      [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. ]

      Kartaltepe Mahallesi ,Mektupçu Sokak No 4 Bakırköy İstanbul

      Mail : shn_istanbul@hotmail.com

      Tel: 0212 660 75 15

      Cep: 0543 329 48 82


      Telefon ile arama saatleri: Sabah 10:30 Akşam 8:30
      Kısa adres tarifleri:

      Bakıröy Meydan'daki Taksim dolmuşlarının tam karşı sokağı.

      Bakırköy Meydan'daki İETT otobus duraklarının bir arka sokağı.

      Dükkan İsmi : Shn İstanbul


      Bizi Taklit Edenlerden Uzak Durunuz SHN İSTANBUL Bakırköy'de Başka Şubesi Yoktur.




      [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. ]

    5. #3
      Durum
      Çevrimdışı Offline
      ★ ShishiSonson ★
      ShishiSonson's Avatar
      @Tag

      Ben FAT32 olarak Bicimlendirdigimde 650 GB lk şey 32 Gb a dustu Burdan Format attım Bu Sefer 2 tane cıkıyor Takınca biri 666GB lık biri 32 Napacağım

      [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. ]

    6. #4
      Scofield's Avatar
      @Tag

      Quote Originally Posted by ShishiSonson View Post
      Ben FAT32 olarak Bicimlendirdigimde 650 GB lk şey 32 Gb a dustu Burdan Format attım Bu Sefer 2 tane cıkıyor Takınca biri 666GB lık biri 32 Napacağım

      [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. ]
      kardeşim sende windows xp cd'si varmı sorununu galiba anladım

      [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. ]

    7. The Following User Says Thank You to Scofield For This Useful Post:

      yakut (11-07-2012)

    8. #5
      Durum
      Çevrimdışı Offline
      ★ ShishiSonson ★
      ShishiSonson's Avatar
      @Tag

      Yok valla Bi an sevindim anladığına
      ama Bulurum Xp PC ?

    9. #6
      Scofield's Avatar
      @Tag

      Quote Originally Posted by ShishiSonson View Post
      Yok valla Bi an sevindim anladığına
      ama Bulurum Xp PC ?
      kardeşim bildiğim yöntem xp'den geçiyor başka çözümlerde vardır ama sana yardımcı olmak isterim

      [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. ]

    10. The Following User Says Thank You to Scofield For This Useful Post:

      yakut (11-07-2012)

    11. #7
      Durum
      Çevrimdışı Offline
      ★ ShishiSonson ★
      ShishiSonson's Avatar
      @Tag

      Anlatırsan yapabilriim başka pcde?

    12. #8
      Scofield's Avatar
      @Tag

      Quote Originally Posted by ShishiSonson View Post
      Anlatırsan yapabilriim başka pcde?
      kardeşim öncelikle şunu söylim yaptığından sen sorumlusun ben yaptım oldu sende nasıl olur bilmem:şimdi başlayalım xp cd'yi bilgisayara tak sonra yeniden başlat ön yükleme yapmak için bir tuşa basın diye ekran çıkar her hangi bir tuşa bas biraz bekle ön yükleme yapacak ardından sözleşme ekranı gelir f8 bas kabul et şimdi resimleri takip et;











      NOT: YAPTIĞINIZDAN SİZ SORUMLUSUNUZ ŞAHSIM VE SİTE YÖNETİMİ SORUMLU TUTULAMAZ !!!
      Last edited by Scofield; 04-07-2012 at 18:50.

      [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. ]

    13. The Following User Says Thank You to Scofield For This Useful Post:

      yakut (11-07-2012)

    14. #9
      Durum
      Çevrimdışı Offline
      ★ ShishiSonson ★
      ShishiSonson's Avatar
      @Tag

      Win 7 de bi yolu yokmu bunun yahu ?

    15. #10
      Scofield's Avatar
      @Tag

      Quote Originally Posted by ShishiSonson View Post
      Win 7 de bi yolu yokmu bunun yahu ?
      kardeşim özel msj attım bi bak

      [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. ]

    16. The Following 2 Users Say Thank You to Scofield For This Useful Post:

      goztepe (02-08-2012), yakut (11-07-2012)

    Page 1 of 3 1 2 3 LastLast

    User Tag List

    Posting Permissions

    • You may not post new threads
    • You may not post replies
    • You may not post attachments
    • You may not edit your posts
    •