• Arama Kutusu:

  • NOTICE Notice: This is an old thread. It was started 1584 days ago, there may be recent replies. Consider making a new thread before posting.
    Results 1 to 3 of 3

    Thread: Oyun yükleme...

    1. #1
      unutulmazx's Avatar
      @Tag

      Oyun yükleme...

      Arkadaşlar ben oyunu genelde 10 tl ye biyerden yükletiyodum ama ver ver nereye kadar ben ps3 e oyun yüklemek istiyorum şu an bi multiman var ama arkadaslaşa baktım ps3 ü internete baglıcan fsp mi ne var onla atıcan felan bişiler diyolar adamda bana sakın ps ni internete baglama fln diyo kafam iyice karıştı artık kendi oyunumu kendim yüklemek istiyorum ps 3.55 versiyondur yardımcı olacak arkadaşları bekliyorum bide şunu diyim multiman var bende fsp di sanırım adı onu yükleyip internete baglayınca şimdi kırılmış ps3 kırması gider felan diye korkuyorum anladınız işte derdimi lütfen yetişin

    2. Tüm forumdan rastgele konular:

      • » CorelDRaw Graphics Suite X7 17.1.0.572...
      • » Hoş geldin ErenArat
      • » Hoş geldin ugurkan81
      • » Hoş geldin kaankrsln
      • » PS3 acilis resmi
      • » Hoş geldin YAGMER
      • » The Amazing Spider-Man 2 v1.0 RELOADED...
      • » Hoş geldin ahmetkal
      • » Apple iWork: Numbers 3.2.2, Pages...
      • » God of War Ascension Çıkış Tarihi +...
      • » Hoş geldin Muagana61
      • » Hoş geldin tekben159
      • » Loopmasters Simon Baker Classic Deep...
      • » Hoş geldin remomata
      • » World Of Subways Vol.3 Full PC 2014...

      Aynı kategoriden rastgele konular:

      • » Resident evil operation raccoon city...
      • » Gta 4
      • » Arkadaşlar Bu Hdd PS3 Takılabilirmi.
      • » Ps3 4.45 Cfw
      • » SORUN Ps3 De-Hash Nasıl Yapılır Yardım Lütfen...
      • » Uzun Süre oynamadığım Oyunlarda Load...
      • » Bilgi Alma soul calibur 5
      • » SORUN Odelerde kurmak için dump ve fixli pkg...
      • » SORUN Beyler Acil Yardım Edin Ps3 Hdd !
      • » Bilgi Alma Red Dead Redemption İngilizce Yama...
      • » X ve O tuşu değiştirme
      • » Yeni surum ile ilgili
      • » SORUN Pes 2013 Yardım
      • » ps3 ana menüde kasma sorunu
      • » Remember me, Metal gear ve Tomb raider...
    3. #2
      unutulmazx's Avatar
      @Tag

      Cevap geren yok mu arkadaşlar

    4. #3
      Tunay's Avatar
      @Tag

      Oyunları bilgisayarına indir. Sonra flash bellek kullanarak ps3'e atabilirsin. Rehber bölümünde bu konularla ilgili çok şey yazıldı.

    User Tag List

    Posting Permissions

    • You may not post new threads
    • You may not post replies
    • You may not post attachments
    • You may not edit your posts
    •